vilken mardröm

nu ligger jag i sängen och ska snart sova men först ska jag kika på avsnittet av 90210 :) ett måste innan man somnar på måndagar.

pratade nyss med bumbi,
har jag sagt på länge hur kär jag är i honom? så kär så jag inte ens kan beskriva de med ord <3 ååååååååhhhhhhh <33333 :)

men vet ni? drömde mardröm imorse
när h hade åkt och jag hade somnat om :( lite rädd för att somna nu faktiskt om jag ska vara ärlig. jag drömde att jag blev skjuten.. jag var så himla rädd, vi var ett gäng som hade blivit jagade och så hittade dom elaka oss i nått trähus och vi fick ställa oss i en ring runt dom med ryggen emot och så gick dom runt och sköt oss, även mig :/ jag kommer ihåg att jag viskade till den som stod brevid mig något i stil med att undra vad som händer nu med oss, när vi dör.. usch så jag var lagom skakis när jag vakande men man brukar ju inte drömma samma dröm 2 gånger på raken så jag håller tummarna för de...


hoppas ni sover gott inatt :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0