nytt år

NYÅR VAR FETT! Josefin kom till mig så vi käkade, gjorde oss redo och drack goon. Goon är föresten de där billiga äckliga vinet som vi dricker här. 4 liter för typ 10 dollar och full blir man! Kanske jag redan sagt men ändå :) 
 
Vi drog till Bondi och mötte upp lite folk och drack och hade trevligt. Lite småfull drog vi sedan in och drack ännu mer på festivalen, haha usch. Sedan var vi fulla, glada och peppade. Dansade till Fredda le grand, the knife party och the chemical brothers. Det var så FETT! Tänk er summerburstkänslan? åååh och på nyår! nedräkningen kom och vi skrek och på tolvslaget blev de massa raketer. 
 
Runt 2 var vi tillbaka i stan och åkte till vår framtida lägenhet där de var ett gäng och festade, efter en stund där ville jag sova och somnade gott. 
 
BRA nyår! 
 
Dagen efter tror jag ingen mådde bra, vi segade som fasen och ingen orkade göra så mycket. Men vi blev utbjudna på middag med Tristans föräldrar igen, hur snällt?! Vi åt massa gott, pappan beställde in säkert 10 maträtter som vi åt av och två flaskor vin. Provade anka för första gången också, skitgott! 
Somnade jävligt gott sen! 
 
Sedan kom den 2 januari = FLYTT! Drog skapligt på morgonen och tog mina saker, mötte Josefin och åkte hit. Vi bad killarna flytta alla sina saker från rummet så vi kunde storstäda. Vi dammsög, torkade lister, väggar, spelgar och allt möjligt. Så de blev fint och så vi kunde känna oss hemma :) Vi åkte även till Kmart och handlade diverse saker som vi behövde som lakan och så, nya! Vi ville inte ha dom gamla äckliga som fanns här redan... 
 
Tror vi gick ut och käkade på kvällen men minnet sviker lite! 
 
Torsdag var en riktig segdag, vi gjorde i princip ingenting alls, förutom på kvällen när vi gick ut och käkade. Blev en stek, mums! riktigt gott! 
 
Fredag chill på dagen, sen på kvällen drog vi till Bondi för att käka och chilla lite. Blev lite öl och sallad. Har jag berättat att jag är besatt av ceasar sallad? äter de jämt! haha. 
Vi satt där och sedan gick vi ner på stranden, Fin hade med sig sina eldsaker som han jonglerade med och så blev de lite fotboll. Harry, Tristan och Aisha badade även fast de var kolsvart, tror inte jag skulle göra de! 
 
Sedan chillade vi hemma och runt 2-3 somnade vi gott i den trånga sängen. 
 
Idag åkte jag hem till Sandra och chillade vid poolen med henne, Andy, Stephy och Marlene, blev även bjuden på Marlenes lasange, mm mm mm! 
 
Nu är jag hemma igen efter lite sol och bad och ska duscha, sen käk och kanske IMAX! 
 
Bilder kommer! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0