33

Mitt i alla förberedelser inför min resa så måste jag ju faktiskt förbereda mig för ett prov också, högskoleprovet. På lördag är det dags för det hemska provet som ingen vill göra. Jag är redan nervös över detta och idag har jag äntligen tagit tag i plugget och inköp som penna osv är klart. Vissa delar är sjukt svåra och då menar jag matten, jag är sämst på matte. Fick lite hjälp från min kära vän Bella, ska se om hon vill hjälpa mig lite till någon dag innan detta. Så håll tummarna för mig på lördag! 
 
Idag är det en månad exakt kvar tills jag har tänkt ha min avskedsfest för vänner och kollegor, vilket då även innebär sista natten i lägenheten. 
 
Nu ska jag nog mysa ner mig i soffan efter en dag med plugg, träff med bella, träff med mamma och lite mer plugg. 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är duktig!! Provet kommer gå bra!!! :) <3

2012-10-25 @ 16:15:38
Postat av: Emelie

Jag är oxå SÄMST på matte. Men jag är duktig i engelska och svenska så det vägde upp mitt dåliga matteresultat och gjorde att det okej ändå. :P ett tips är väl att träna på x och y. Det var de mycket av om jag minns rätt. :)

2012-10-25 @ 21:17:48
URL: http://andasirymden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0