32

Idag är det lön vilket innebär storhandling med mami! Idag innebär också sista storhandlingen på ett tag, försökte ta så jag inte får över med det var svårt. Får ge bort de som blir kvar :) Eftersom jag fyllt kylskåpet så blev de kräftsoppa ikväll ala Sandra, himla gott var det!! Gör soppa alldeles för sällan. 
 
Träna saknar jag! Har varit sjukt lat den här veckan och trött, inte okej! Så imorgon ska jag försöka pallra mig iväg och köra lite bodyattack, svettas lite! Så somnar man gott sen och är pigg till det där jäkla provet.. 
 
Saker som händer innan jag åker: 
- Högskoleprovet
- KARATEKLUBBEN 
- Fira finaste Liea 4 år 
- Boda borg 
- Avskedsfest 
- Födelsedagsfirande av Jessica samt Alexandra? 
 
Alla dessa saker utom det sistnämnda händer varsin gång för varje helg som är kvar i den ordningen. Det är sjukt nära nu, imorgon är det en litenliten månad kvar. 
 
PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0