regn och rusk

skönt att vara ledig idag! tråkigt väder ute vilket har resulterat i en seg emma som slappat hela dagen. skönt de med faktiskt! man behöver en dag ibland då man gör absolut ingenting. och eftersom det är regn och grått ute så kan man göra det med gott samvete.

lite senare ska jag ju faktiskt träna, ska bli såå skönt! göra av med lite energi i kroppen och svettas.

idag är det exakt en vecka kvar till vi drar till Oslo, fina Oslo och Bella! som jag ser fram emot det! är grymt taggad och det ska bli spännande att fira 17 maj där, har hört att det är en upplevelse! aah en liten vecka sen är vi där igen! kul som fan!

nää nu ska jag nog äta något litet så jag orkar sen!

Kommentarer
Postat av: Bella

det kommer bli så himla kul!!



har du letat ordentligt efter dosan, typ på hyllan.. under soffan, mellan soffdynorna..osv?! :P

2012-05-09 @ 21:25:58
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0