kan inte nån ta med mig ut ikväll, jag vill ut ikväll

hej mina vänner! nu är jag tillbaka! har ju haft långhelg med massa skoj.

tog ju helg i torsdags vid 22 och då blev de hem och chilla. lediga fredagen spenderades med att städa hela dagen, det blev verkligen hela dagen fram till typ 5. då fick jag besök av Carolin vi käkade taco och låg i sängen hela kvällen och pratade massa skit och skrattade. mys!

lördagen var fullt planerad. vid 9.30 var Lieas dansuppvisning, så gulligt! mamma Malin skulle dansa med Liea som helst ville köra sitt eget race, men dom gjorde de bra och det var riktigt kul att kika på :) efter det blev de fika! sen var det hem en snabb sväng för att möta upp Carolin och Emelie som var och hälsade på. Vi hämtade Bella på tåget och det var riktigt kul att ses igen!! vi inhandlade nödvändigheter och sen var det dags för grill! mmm mums! premiär och det var SÅ lyckat! underbart gott!

Vi gjorde oss redo för kvällen och brudarna kom hem till mig, Thailandreunion! vi började lite lugnt och sen spårade vi med dans, sång och musik på högsta volym (sorry grannarna) haha! men vi hade så kul och jag hade så mycket alkohol på mitt glov för vi spillt av allt hoppande! :D men vad gör de? vi hade det grym! sen dansade vi på bästa karateklubben och mash up international och kvällen avslutade med korv med bröd. aah de var en grym kväll!!

söndagen spenderade jag med brudarna och vi käkade frukost på lindahls, sen var de dags för alla att dra och jag sov på soffan nästan hela dagen. välbehövligt!

GRYM HELG! avslutar med en bild från lördagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0