sån är jag

vilken bra kväll! har slappat hela dagen och inte gjort något, väntat på att fina Emelia ska sluta typ! när hon gjort de möttes vi upp och även Axel joinade på middagen, vi käkade och det slank även ner ett glas vin.

sen gick Axel hemåt och jag och Emelia gick och inhandlade godis inför bion, självklart blev de kvarteret skatan! gillar de gänget! och om vi skrattade. 3 kvinnor plus vi två i salongen och ett tag fanns det ingen hejd så jag är nöjd! kan ha varit för det underbara citatet vi pratat om för några dagar sedan som man kan använda nästan överallt var med i filmen samt en scen som vi kände igen Emelia i, himla roligt med båda!

nu ska jag se på gårdagens big brother eftersom jag missade det igår för jag gick iväg en sväng istället för att sitta hemma själv.

helgjobb väntar men det känns hur lugnt som helst då jag är ledig torsdag till måndag nästa vecka! hoppas på att få träffa mina bästa systerdöttrar då, Liea och Malva, vill busa och gosa!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0