like the moon causes the tide you give me wings so I can fly

igår blev de visst lite mer shopping än vad som var tänkt. tanken var vin och strumpbyxor men de tillkom väska, trosor, linne samt är par skor. men jag känner mig supernöjd och jag vet exakt hur jag ska se ut imorgon :)

efter shoppingen blev de flera timmars fika, tiden bara flög iväg och när jag kom hem var jag trött och degade ihop. kvällstrött som vanligt just nu, tar ett bra tag att komma ifatt tiden! men ikväll är de jobb till 22 så får hoppas jag inte somnar på skrivbordet! ska gå förbi ica och handla chips kvällen till ära.


hörrni, ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men det va du ju värd! Du glömde ju nämna plåster och äggen, min lilla eggmaster! Näst största packet, lika bra ;D

2012-03-02 @ 22:44:50
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0