visst älskar vi att vara spontana

mitt nyår blev så awesome! trerätters middag med världens bästa mamma som var hur mysigt som helst, jobb 17-00 där jag tjänade massa pengar för det är storhelg och så fick jag världens bästa utsikt från jobbet där man såg alla raketer i hela Norrköping typ.  sen ni så blev de icke hemgång! åkte hem till Carolin där vi drack massa vin och Erik och Jeppe joinade oss och sedan traskade vi vidare till Benny och körde en favorit i repris från förra nyåret! vid 6 fick jag krypa ner i min säng :)

haha mer får ni höra sen eller imorgon och gud vad underbara bilder jag har! haha jag lovar dom kommer upp! fula som fina!!!

nu ska jag jobba.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0