och här kommer sjukdag nummer två

sjukdag 2 på ingång. var hemma igår och ser ut att bli hemma idag, jag MÅSTE må bättre på torsdag. nässprayet åker ner i handbagaget den saken är säker iaf! så idag ska jag sjuka hemma och vara så tyst jag kan.

allt är iaf ordnat inför resan och de känns bra. nu ska jag bara börja ta fram saker och kläder och kanske börja packa. jag har ju sååå dålig framförhållning! alltid görs allt i sista sekunden. och jag fattar det ju knappt. varför ska jag packa för? ska jag någonstans? Thailand? jaha, vad kul! nä men aaah, på fredag är vi där med sanden mellan tårna! underbara Thailand!

nä tror jag ska lägga mig i soffan under täcket en stund till nu och tycka synd om mig själv! jag som skulle käkat på max efter jobbet med mina schemakompiar, vi skulle ha en hejdåmiddag. men jag har sagt till dom att ha en i min ära istället nu när jag inte kan vara med!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tycker du ska vara hemma imorn också så du vilar upp dig ordentligt! För snart är vi däär :D jag har redan packat klart och insett att jag har alldeles för mycket grejer med mig..

2012-01-24 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0