kom igen nu

aah, varför kan förkyldningen in bara släppa?! det är inte kul.. har vaknat runt 9 varje dag och jag brukar i vanliga fall börja vakna vid 12.. hade gärna sovit länge idag då jag jobbar till 00 idag. så får hoppas det går bra. ska prova i alla fall, hoppas inte jag behöver gå hem men ögonen är inte på topp när jag är vid skärmen för länge.. bläää!!

jag dricker te, äter apelsiner, badar varmt, käkar hostmedicin, har nässpray ser till att äta mat ordentligt. vad mer kan jag göra?! måste må bra på torsdag, vill inte vara förkyld och få ont i av trycket!

igår var i alla fall världens bästa mamma här och käkade lite mat och sa hejdå för nu ses vi inte förrän jag kommer hem igen och nu sa jag precis hejdå till pappa som kom förbi en sväng för att säga till mig att jag ska sköta mig på min resa :) bästa är dom! ♥ när jag kommer hem får vi ha en middag med hela familjen, malin känner sig säkert manad att bjuda hem alla ;) du fyller ju ändå år då! kommer nog inte träffa malin och liea mer innan så får blir ett telefonsamtal där.

nä nu ska jag göra mig redo för jobb.
hoppas ni har en fin helg vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0