det går på rutin

och så var det endast 2 veckor kvar till resan! AAHHHHH :D vilken resa vi kommer ha, så kul såå braaa!! resfeber det har jag allt!!

imorgon är det fredag känns verkligen inte som det, veckan går så fort och när man jobbar 100 timmar på en dag (överdriver) så går det fort eftersom jag går direkt till gymmet, lagar mat och sen sover. de är rutin de! och inte var jag sämre idag, vid halv 6 slutade jag jobba och tog bussen till stan. på gymmet avverkade jag ett 55 minuters bodypumppass och sedan en halvtimma på löpbandet. awesome! känner mig asbra och förhoppningsvis är man lite tränad till stranden i thailand ;) ÅÅÅHH sa jag att det var 2 veckor kvaaar???



imorgon kör vi jobb och träning, såklart! ska prova nya danspasset sh'bam. håll tummarna för att det är asroligt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0