eyes wide open

att börja dagen med att gå/springa runt strömmen med solen skinandes i ögonen, hur bra?! aaah älskart! sedan blev det frukost i lugn och ro. bästa starten på en fredag!

nu är jag snart redo för jobb. och när man inte vet vad man ska ha på sig, klipp sönder något! japp det gjort jag idag. ni kanske får se sen vad jag gjorde :) nöjd blev jag iaf!

och igåååår dååå!! HAHA bästa kvällen på länge och jag var helt ensam?! haha, började med att jag skickade en fin godnattfilm till bästis och sen skickade vi x antal filmer till varandra hahahaha kommer inte ihåg sist jag garvade så mycket!! haha bästa!  om ni vara visste hur roliga dom var :D

nu blir de jobb 15-22 och kör så hela helgen, känns helt okej för det blir en lugn jobbhelg eftersom nästa helg kommer bli så awesome så gör det mig inget, då är jag extrataggad till nästa helg! för då kommer bella hem från Oslo och Emelie kommer från Stockholm, hur bra?! ahh kommer bli bäst!

nää finslipa det sista på frillan kanske! ha en fin fredag mina vänner, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0