wordfeud

godkväll, exakt nu la jag mig i sängen och kände att det var dags. det blir lite serier innan jag somnar såklart. kändes som om de var första gången på hundra år jag slutade någolunda tidigt och kunde gå hem och bara ta de lugnt utan och känna att klockan är massor och att jag måste sova snart.
så ikväll har jag spenderat kvällen ensam i mitt vardagsrum, jaa vardagsrummet är jag aldrig i längre. jag äter frukost i 5-10 min på morgonen men that's it. så ikväll var det väldigt mysigt. har kollat på fångarna på fortet, ätit chips, druckit saft och spelat wordfeud mot Anne. jaa, alla pratar om detta jävla spel men vad ska man göra :)

idag på jobbet har jag, Anne och Jessica sysselsatt oss med att just spela wordfeud mot varandra! kan säga att tiden bara rann iväg. var lugnt på chatten också så vi hade massa tid att spela.

en skön lördag med lite jobb och lite mys alltså, en nykter lördag till! underbart. har inte festat sen augustifesten och det känns jättebra, min kropp är jätteglad! så nu längtar den till fredagfredagfredag!

hoppas ni sover gott inatt och får en bra söndag, min ska spenderas på jobbet sen ska jag träffa mami en snabbis och sen får vi se vad jag hittar på!


godnatt finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0