swagger jagger

torsdag idag, vet ni vad det innebär? HELG haha, japp. så idag är det fredag kan man säga. himla underbart! jobbar söndag dock men får ju en helg fredag, lördag istället :) och det känns asbra då det finns massa att göra imorgon och på söndag tjänar man bättre pengar.

imorgon ska jag upp skapligt och sola med carolin, sen är det storhandlning med mami och seeeeeen kommer bella!!! vilken lycka! ska ha mysigt hela dagen och på kvällen ska vi festa, dansa och skratta massor. jag och alla mina fina tjejer :) om jag längtar! underbar fredag kommer det bli!

igår blev kalaset hos papi istället för i måndags. jag, malin, liea och lille famo (farmor) åkte ut till pappa och hade mysigt. blev massa bus med min lilla skruttunge, älskar att hon vill vara med mig nästan hela tiden. vilken rolig moster hon måste ha ;) bästa är jag, hah!

ååh de är så mycket kärlek bara. tänk att man kan älska en sån liten skrutt så himla mycket :) och i mars kommer en till, längtar så himla mkt. en liten bebis och mysa med och en större bebis och busa massor med, ja hon blir ju 3 år i november. kan det bli bättre? åååh :)
någon står och myser med sin laban :)

känner mig något rastlös men ska nog krypa ner snart ändå. se lite serier och film kanske. vila så man är superpigg imorgon, snacka om att längta :) längesen jag längtade så mycket till en viss dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0