när du får oväntat besök

en ledig tisdag, hur skönt? sov längelänge bara för att jag kunde så gick jag upp käkade frukost och sen var de dags för tvättstugan. idag har jag städat och tvättat och framförallt diskat, denna hemska disk är äntligen borta! så nu är mitt hem fint igen så man kan visa den för folk :)

städade väldigt sakta idag så segade mig runt i lägenheten hela dagen, sen lagade jag lite käk. och när jag stod där vi spisen och väntade på att kycklingen skulle bli klar så kikar jag ut genom fönstret och vem strosar inte omkring där då och kikar in? joo min alexandraaa :) så hon kom in en sväng och pratade lite skit, mysigt med middagssällskap!




nu ska jag sova snart, imorgon börjar jag 8!

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0