svettas ta ett extrapass, sitter du kommer din rumpa växa fast

jahadå! här har vi tagit ett extrapass, känner mig så himla duktig, så på lördag 9-14 ska jag chatta järnet och tjäna massa extrapengar.

imorgon är det fredag! också himla underbart och sedan vi fick Camilla som TL så var vi turats om att ha fredagsfika (min tur har inte kommit ännu). Imorgon är det nämligen Emelias tur och om jag ser fram emot det! hon verkar vara en riktig leilabakare och hon ska göra massa mumsiga muffins, 4 sorter tror jag bestämt. åååh mumsigt! älskar att hon går in för det så mycket.

en annan rolig sak är att den 19 november ska jag och mina underbara kollegor till boda borg, det ska bli så sjukt kul! en heldag och leka fångarna på fortet och få tacobuffé, kommer bli awesome! är sjukt taggad inför detta! :D (alexandra jag är all yours på kvällen, lovar!)

nu ska jag slappa en stund och sen ska jag masa mig iväg till gymmet och bli stark, bodypump står på schemat!

TJA!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhhh jag skulle också vilja till Boda Borg nån gång. Får höra ett utlåtande från dig sen hur det var :D

2011-10-20 @ 21:24:39
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0