iphone 4s på ingång

nyvaken efter en skön liten tupplur, det kan jag säga att jag behövde!

jobbade ju som sagt extra idag PLUS förlängde passet :) haha fy fan vad jag/vi sålt idag! helt sjuk, alla vill ha nya iphone 4s så idag har det förhandsbokats till en föbannelse! så idag har jag tjänat pengar både på mina fina sälj samt extra mycket i timman pga extraarbetet! jag var så taggad att jag inte ville gå hem, tog inte ens någon lunch!

nu har huvudet varvat ner lite ska slänga mig in i duschen för att pigga upp mig lite sen ska jag iväg och träffa H, tanken var bio men verkar luta åt en film hemma istället just nu. känns helt okej det med!

föresten så har jag litelite mindre ont i benen idag! skönt vaaa.

och idag är alla mina tankar hos min mamma hela dagen, hela kvällen och natten! Anki begravdes idag och mamma skrev så fint om henne på FB, fina mamma jag gillar inte när jag vet att du är så himla ledsen ledsen :( ♥ hon har det bättre nu!


men hörrni, ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0