halloweenfredag

underbart med fredag! mycket och göra på jobbet men jag tycker vi lyckats haft väldigt roligt ändå, hade ju halloweentema på jobbet och fick massa gott, körde sänka skepp och några av oss var utklädda.

Vi på chatten var mobila bredband, riktigt snygga måste jag säga! träffade även på denna snygga brud:



mobilt bredband (folién är metallsaken som man stoppar i datorn för den som inte fattar)


så det var trevligt, dock är vi överösta med iphone 4s och alla frågor som kan komma kring den och leveransen. tareee luuungt vaaa!

efter jobber drog jag och anne en sväng på stan, inhandlade lite vin till morgondagens födelsedagsfirande, niklas blir ju 20 år. haha stora killen nu!
vi svängde in på stadium och provade ryggsäckar, hitta en jag vill ha men ska inte köpa riktigt än, har en affär till att åka till innan :)



snyggt!

nu inväntar jag fina alexandra, vi ska mysa och snacka lite skit :) mysigt!
sen senare ikväll kommer väl papi inramlandes, får se om han är något full. han dricker ju en sisådär 3 gånger per år kanske. får hoppas dom har riktigt roligt på harrys :) han och alla andra elektriker! det är han värd!


ha en fin helg mina fina! imorgon väntar extrajobb (nämnde jag att jag är awesome!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0