crazy stupid love

ytterligare en myshelg som passerat! känns bra att tagit det lugnt även denna helg :) gårkvällen spenderades ju som sagt med Holger vi kollade på crazy stupid love, riktigt bra måste jag säga ett den var! blev lite kär i Ryan Gosling såklart (ni vet killen från the notebook) han är alltid lika snygg! mums!

vi åt även pizza, mm mm mmm! har längtat efter pizza i typ 1 månad och nu fick jag äntligen det! blev till och med bjuden :) himla snäll kille de där! så efter en kebabpizza var jag en riktigt nöjd tjej!


social kille såklart!

idag har jag bara slappat, kom hem vid 18 nu och ska strax göra jättegod lax i ugn och efter det slänga mig i badet!

imorgon är det jobb och träning som gäller! det är bara och köra!
hoppas ni haft en asbra helg också mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0