allt och ingenting

idag tänker jag vila från träningen, vill inte gå ut för hårt då blir inte kroppen glad! men imorgon är det på´t igen!

har inte gjort mycket efter jobbet men snart kommer mamma hit en sväng ska hjälpa henne att bestämma nya glasögon, hon har fått hem några par att prova på för att se vilka hon vill beställa. måste äta något också, hmm..

funderar på att ta extrapass på lördag men jag kanske är värd att vara ledig en hel helg? vi får se!

nae annars händer inte mycket, snart är det helg!

förövrig saknar jag min trollunge väldigt mycket just nu! ♥
tänka sig att om bara någon vecka är du 3 hela år, känns som om det var igår jag träffade dig första gången på bb.
sjukt hur mycket kärlek man kan känna till en liten fialotta som dig liea.

Kommentarer
Postat av: Annie

Svettas ta ett extrapassss!! Ta kl 10 så åker du med mig ;)

2011-10-19 @ 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0