afropowerdance vare ja

då kör vi in på femte dagen av huvudvärk! men idag gick den mer ned mot nacke, rygg och strålar också. känner mig så jävla stel! tror detta beror på mitt underbara jobb och den perfekta hållningen man får där av allt sittande. så har försökt börja stå mer upp på jobbet.

iaf idag kände jag att istället för alla tabletter, massage, övningar och sovande så prova vi något helt underbart som får mig att slappna av - TRÄNING! yes sir om jag var taggad! körde 25 min core och 60 min afro, tror afro var det kroppen ville idag känner mig ju som sagt sjukt stel och afro är slappt och härligt gung så det kändes asbra!
svetten rann och jag var sjukt taggad, sjukt bra pass! yes asså!

så nu ska jag stoppa något käk i magen och sen blir det bad!


JAG ÄR LEDIG IMORGON! WOOOHOO!

PUSS PÅER!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min bästa Emma, du är så duktig! <3 Tycker att du ska kolla upp migränen bums! Kan följa med dig om dt känns jobbigt att gå sj till vc. Puss!

2011-10-18 @ 11:50:24
URL: http://sannaedens.blogg.se/
Postat av: Emelie

stackare, vet hur det är.. finns det verkligen inget annat jobb i norrpan nu?? :/

2011-10-18 @ 21:26:57
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0