magen är väldigt hungrig

har precis bestämt mig för att laga tacogratäng, alltså mm mm mm vad det är gott. så ska springa iväg till ica och köpa lite ost som fattas. mmmmmums! har jag sagt att jag älskar mat?!

känner mig så himla duktig också, jobbar över varje dag och nu har jag även förlängt precis alla pass nästa vecka plus tagit extra pass. hur bra?! kommer ändå hinna träna precis så mycket jag vill! och på måndag ska jag, malin, liea och min moster jenny hem till mamma. ska bli så himla mysigt, dom ska äta surströmmning och jag och liea ska äta något som vi tycker om. ska bara förbereda mig mentalt för lukten nu innan måndag också. kommer bli en mysmåndag!

men vad jag ville ha sagt var att jag vill ge mig själv en klapp på axeln för att jag är så duktigt, håller redan på att förbereder hur jag ska förlänga passen veckan därefter också, pengar penga peeengaar :) girig vare ja!


nää ica nu då, hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0