onsdagsfest

trött och sliten tjej som skriver. kom hem runt kanske halv 7? idag. umgåtts med systrarna sundkvist hela dagen. Vi började med mat på fräcka fick bli kycklingspätt, asgott vare! sen vare en sväng på stan och jag hittade inget, bakisemma är inge bra på och shoppa.. så vi drog till lotorp där jag fick se deras fina hus och så blev de även att besöka finspång så turistade lite där och fick se simens som är stoltheten där skulle jag tro. Fick även se en äckeltrappa!

sen vet ni ja då vare dags för fräcka igen, hungriga som vi var. Då bjöds de på en greken som är så jävla gott! vi gick några varv på stan igen så att kicki fick handla de hon behövde och jag fick med mig lite make hem, nothing special liksom. kanske går en sväng imorgon med! är ju så sugen på att shoppa :D

sen jag kom hem har jag slappat i soffan och pratat med mami som bestämde att vi ska storhandla imorgon. månadsmaten ska inhandlas och läggas in i kyl och frys!

bra bakisdag igen!



men igår då, igår var en asbra kväll fan! jag fick kompa en hel halvtimma och då hämtade anne the man mig och vi köpte med oss max hem och käkade. (usch vad jag äter ute, nudlar nästa!). Alexandra droppade in en stund senare och när jag gjort mig klar vare bara och dricka och slappna av. Trevlig förfest förutom min vurpa jag gjorde :( haha! skrattar åt mig själv när jag tänker på hur de såg ut! Är öm där jag slog i idag. ajaj!

min älskade bästa e kom en sväng och var med, jag finns alltid här för dig min fina vän i ur och skur vad det än gäller <3

när klockan blev tillräckligt så gick vi ner till hugo, älskade hugo!! frida och madicken joinade oss på vägen ner eftersom dom skulle gå dit samtigit som oss. Vi kom in skapligt fort och den nya uteserveringen var jättefin! verkligen! så blev en drink där och sedan vare dans dans dans! bra musik och jätteroligt folk ute, mkt folk! kändes som att jag hälsade på någon var jag än vände mig. kuuul!


Kvällens blä är iaf blickarna och minerna jag fick från en viss b-kändis. HAHA äckel! blää spyr lite!


lite bilder på de här långa inlägget kanske?






vem härmar jag?













anne visar upp sin vighet


avslutar med hetingbild på anne!!!


när går vi till hugo en onsdag igen? JAG ÄR PÅ!

nu ska jag koncentrera mig på bb och hoppas på en bra dag imorgon med :)

puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0