nu är sista kortet lagt

sista dagen på GN är nu gjord och på måndag börjar jag ett nytt kapitel. dock samma jobb men nytt uppdrag och nya människor.

efter jobbet hämtade mami mig, tacomys hos malin stod ju på schemat. de var mys och liea var busig som alltid! hon gillar att leka med mitt hår vilket moster gillar massor tills hon drar för hårt. meeen var gör de :) fick pussa hundarna lite också, gullena!

nu är jag hemma och har tagit hand om en monsterdisk, då menar jag verkligen monster. eftersom jag inte mått bra på hela veckan har jag skjutit upp det tills idag när jag inte orkade se den mera. så nu är den borta och de känns bra att vakna upp imorgon med ett diskat kök. bra där!

snart börjar bb och mitt i programmet kommer carolin och joinar mig. jag har laddat upp med chips och dip, muums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0