jag ska bli någon annan, om du står ut bara en natt till, snälla sov nu

HELG! jag skriver de igen HELG. underbart. började helgen med ett besök på systemet och en runda på stan (lilla menyn på donken också) köpte nagelfil, roller som tar bort hår på kläder och örhängen, visar kanske bild sen. gick med alexandra, bengan och bella så hade bra sällis.

har precis sett varning för barn på trean, rätt skoj faktiskt! och nu sitter jag som besatt och lyssnar på oskar linnros senaste, vilja bli. braskit.

nu blir de snart big brother och sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen och somna till en film. en skön lugn fredag så man är extra laddad imorgon. är så trött så orkar ändå inte göra något idag.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0