spontant

ni ska snart få massa kul från summerburst men först detta!

på lördag drar jag och carolin till sthlm! alltsåååå jag älskar oss att vi är så spontana och tar våra chanser! känns som om de kommer bli en grym lördag!

och så är är även oslo bokat, bääälls here we come! blir ett kärt återseende av bella och oslo!

juni är en bra månad med massa skoj! sommaren börjar awesoooome!

____________

har bara en tråkig sak att berätta i söndags när jag och mamma var påväg hem från affären fick vi se en bilolycka. Det var så hemskt och jag trodde bilen skulle volta jag lovar att den bara var någon meter från att göra de. hade inte trafikljuset varit där de var hade bilen gjort det (trafikljuset gick av helt så fatta vilken smäll det blev).
jag och mamma sprang ut ur bilen och möttes av 2 chockade killar och jag ringde 112 och var helt chockad själv. Kom brandbilar, ambulanser och poliser.. tjejen som satt i andra bilen hade ont i nacken så hon fick följa med ambulansen. jag säger bara herregud att de gick så "bra" som de gjorde. Hade grabbarna åkt in i trafikljuset 1 meter längre fram hade nog han i passagerarsätet inte levt idag.
Det var bland de läskigaste jag sett, en bilolycka. jag var i chock i säkert en halvtimma.
usch!
hoppas alla inblandade mår bra nu!


_____________




Kommentarer
Postat av: Bella

Usch vad läskigt med trafikolyckan :( Men tur i oturen att det inte gick värre.



Och jag är sååå glad att ni ska komma hit!!!! :D Kommer bli fetttniiiice!!!



Vad ska ni göra i sthlm? :D Tell me! Älska spontanitet ;) (om det finns ett ord som heter så)

2011-06-07 @ 22:27:26
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: C

Jag älskar också oss!! :D



Vi kommer ha så grymt roligt! Jag är fruktansvärt taggad! hihi!

2011-06-08 @ 21:51:20
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0