vi är förlorare jag och du

regnet bara öset ner.. jag hade velat gå och se petter, stejjsi lockade med ett glas vin men jag orkade inte! så vi är inte vänner längre nu.. :) tar igen de på maggio!

när de är sånt här väder gillar jag och mysa ner mig och se på film så de är precis vad jag ska göra nu. film och popcorn sen ska jag sussa sött tills de är dags att ge sig ut på resande fot igen. nästa vecka ska jag sova hemma mera mina fina lägenhet jag lovar!

som jag skrev tidigare är jag sjukt taggad och tror att de kommer bli en asbra helg! sen när de blir söndag blir det att åka hem tidigt till norrköping för att fira mosters 60 års dag. känns jobbigt, jag vet inte vad jag kommer känna eller hur jag kommer bete mig när jag träffar henne.. känns bara väldigt jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0