familjeresa

som sagt så är jag hemma efter att varit i bergkvara hela veckan. det har varit så himla mysig. hälsat på Birger som är min farmors bror, har bor i pappas barndomshem och jag har inte varit där sen 92 så var väldigt roligt att se allt igen och träffa honom. kände inte igen så mycket men de är ju inte så konstigt eftersom jag bara var 3 år sist. vi kollade på massa gamla kort från då och även från när mamma och pappa var tillsammans..

farmor har bjudit på god mat när vi varit hos birger eftersom hon bor där när hon är i bergkvara och vi har haft sån himla tur med vädret! vi har kunnat sola och bada vid stugan som vi bodde i. vi hade cirka 50 meter till bryggan så man kan ju säga att vi hade de väldigt bra. så på kvällarna satt vi på verandan och myste och kollade ut mot vattnet. måste säga att jag uppskattade tisdagskvällen mest då jag och pappa satt själva på veranden och pratade om livet som varit. du har varit med om mycket du min kära pappa och inget är ditt fel, du är alltid bäst! ♥


världens bästa pappa!

idag när de var dags att åka hem kom regnet så de gjorde mig absolut ingenting. sov nästan hela vägen hem och nu är de bara att packa om väskan och göra sig redo för västervik imorgon, jag är grymt taggad!
de kommer bli en awesome helg jag vet de :D


min lilla farmor och jag



jag bodde i lilla friggeboden, riktigt mysigt!



tog plats i solen direkt!

fina vovvisarna var självklart också med





blåa stugan som vi bodde i, nära till vattnet :)










avslutar med en bild på när vi spelade fia med knuff, vem tror ni vann? jaaag såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0