en dag att minnas

inatt var de åska om någon missade? nää för om ni gjorde det så lär ni sett alla 1000 uppdateringar om det på FB, såklart! jag har iaf sovit lite halvdåligt på grund av den. man vaknar ju lätt när de mullrar massor, men åska är mys tycker jag. låg och i sängen och såg på film och hörde åskan därute :)

idag har jag varit med mamma, malin och lieabus och käka glass i söderköping. mysigt! fick busa lite med min skruttunge som inte alls var glad när jag och mormor skulle åka i andra bilen hem, tror någon var lite trött :) min lilla sötgöta! ♥

igår vad jag bakis, eller? OM jag var! men hade en sjukt rolig kväll med bra tjejer i onsdags på hugo och igår var de självklart maggio. riktigt kul och se henne live, hon var över förväntan då jag hört att hon är mindre bra live. men jag är nöjd :) kvällsmat blev lite max också, icke dumt!


nu blir de snart lite middag och mys hos grannen!



Kommentarer
Postat av: bella

nee, jag jobbar imorgon också?! :( Dem har tydligen ändrat schemat, idiotos?! Jag som var så himla sugen!!!

2011-07-23 @ 09:30:34
URL: http://bellaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0