they only want you when you're seventeen

jag har varit så vuxen dom här två dagarna. betalade alla räkningar direkt när lönen kom och idag klockan 11 var jag och storhandlade, mami var så snäll och tog med mig. blev även lite pant på de, 70 spänn är inte fy skam. känns organiserat och bra och ha det gjort redan nu, så förhoppningsvis blir det inte allt för många turer till ica utan pengarna som är kvar på kontot ska hållas hårt i!



efter storhandlingen har jag hunnit med tvättstugan och ett corepass här hemma, snodde de som är på gymmet och körde hemma eftersom jag inte hinner gå dit idag!

så nu är det dags för en dusch och sen göra sig iordning lite för att möta upp alleballe och sen rebecca då vi har bestämt träff idag, tror de skulle käkas på paus. de var inte igår ska ni veta!


bra ledig dag! nu kör vi dusch som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0