bullets

då var ännu en helg i januari över då. den har varit bra. i fredags var det mys hemma hos alexandra och bengan, fick jättegod mat också! muums! och i lördags var det städdag sen vare bara och byta om till partyhumöret då de var 30årsfest för min arbetskamrat micke. jättetrevligt var det. vi åt jättegod mat, lekte lekar (jag har sår på armbågarna och knäna efter min lek!! ajaj!), micke fick klä sig fint i bla rosa string, vi dansade och sjöng. tack för en trevlig kväll micke! sen följde jag med hem till a&b en sväng tills jag var full och trött då gick jag hem till min sköna säng! bilder från kvällen kommer upp imorgon :) snyggingbilder äre!

idag har jag slappat och sovit. haft en dum huvudvärk men den är över nu. idag var jag jättesugen på pizza så de unnade jag mig efter OTH. jag äter nästan aldrig pizza och kebab och sånt längre. man märker ju vem de var som ville äta kebab 4 gånger i veckan när jag var tillsammans H! inte vare jag iaf eftersom de nästan aldrig händer längre och han har fortsatt stadigt med kebaben efter också.
föresten kom jag på att jag har varit singel i över 7 månader nu. 7 månader?! fattar inte de. ibland känns de som att de var igår vi låg i sängen efter ett bråk och kom fram till att vi inte funkade ihop längre.. aa så är livet ibland.

nu blir de inga mer rader ikväll. imorgon kommer bilder som sagt så håll utkik. jobbar kväll denna vecka. wwooohhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0