tonight we gon’ be it on the floor

helger gillar vi! eftersom jag väldigt ofta blir väckt på nätterna när de är helg, vilket även hände inatt så låg jag i sängen till cirka klockan 2 :) (med utantag att springa ner i tvättstugan). hade ett telefonsamtal på cirka 1 timma, roligt men trött blir man!

igår efter jobbet blev de spinning och sen mötte jag upp carolin, vi käkade, köpte alkohol och biljett till karateklubben. sen när jag hade duschat vandrade vi upp till alleballe:



HAHA!

där myste vi och skrattade en hel del tyckte jag. kollade lite på f-filmen jag såg min bästa vän dö. hahah sämre film får man leta efter!


idag har jag latat mig som sagt, ska städa litegranna nu sen är de bara att tagga till för då äre feeeeeessst!

hoppas vi ses i dimman snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0