skimrande romantik

såhär ser mitt horoskop ut på aftonbladet idag:

Lejonet

23/7-23/8

Dina impulser påverkar onsdagen i hög grad och förvandlar en vanlig vardag till skimrande romantik.

 

vart är romantiken? ikväll har jag hunnit med afro och en huvudvärk som nästan är över nu. romantiskt? njaa får väl göra något impulsivt innan jag somnar och ser om de blir skimrande romantik. hah! de enda jag kan komma på som inte är romantiskt någonstans men som gjorde mig glad var att få kramas och prata med pappa en stund när han var förbi här. kanske inte skulle få romantik utan lite kärlek från papi? jajaa. nog om horoskop.

 

 

nu ska jag sova strax så jag orkar jobba hela 5 timmar imorgon. sen blir sol eller träning, kanske både och?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0