ibland är man glad och ibland är man ledsen, eller hur

wazzup this is your boy nicky stockholm!! haha alltså big brother, jag kan inte sluta kolla! så kul! och cilla hon kan nog prata ihjäl en människa nästan. haha alltsåå aa om ni inte tittar på det måste ni börja! :)

ni vet jag skulle köra BP förut, tror ni inte de var fullt?! johoodååå... så fick bli trappmaskin och löpbandet istället. Jannes fina förslag var att jag skulle köra zumba istället men de var ju över 1 timma kvar till det började så neejtack!

nae men jag är nöjd med träningen i alla fall. får se om de blir någon träning efter besöket hos mami imorgon. ska jag ju umgås med henne och liea, ska bli mys och god mat blir de ocksåå! muuums!


busliea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0