smoking can cause a slow and painful death

vilken myskväll det blev och hur mätt blev jag inte?! det var så sjukt gott! deckade i soffan gjorde vi efter all mat och såg på film, jag råkade visst somna en stund!


MYSIGT VÄRRE!

idag vaknade jag utvilad och pigg, himla underbart och inte vara bakis en söndag! jag och carolin började dagen med att sola lite och sedan tog vi långa varvet runt strömmen där vi gick/joggade. duktiga tjejer! efter det har jag slappat lite, varit hos H och hämtat en tröja plus att vi käkade sushi/wok, provade lite av hoggas sushi men de var läskigt! höll mig till min måltid :)

jag har bränt mig som fan! dom är ju sjukt bra solariumena men nu bränner det på hela kroppen nästan! huh! ska smörja in mig och lägga mig framför soffan med fläkten på och se om man svalnar lite :)

LITE EMMA FRÅN HELGEN!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart solar du ?

2011-08-29 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0