no partyweekend


idag är de lördag, hur underbart? älskar lördagar! idag blir en nykter lördag som jag ska spendera med carolin. vi ska käka massa kräftor och jag ska laga kantarellpaj, hoppas den blir goood! ska bli riktigt mysigt i alla fall tycker jag :)

en nykter helg behöver min kropp och jag. den här sommaren har det blivit väldigt mycket alkohol så nu är det skärpning där.

gårkvällen såg jag på my sisters keeper, ser den när jag verkligen vill gråta en hel film. den är så bra, fin, sorlig, allt som gör att man vill gråta! jag ni har väl sett den hoppas jag?! skönt och gråta ut lite, jag behövde det :) ensam och hungrig som jag kände mig efter de så blev jag hembjuden till H där vi käkade max, muuumsigt :) alltid trevlig med sällskap!

nu blir de en efterlängtad dusch i alla fall.
puss finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0