you think you're cooler than me

godmorgon!

vardagslyx och vara ledig en torsdag för mig, vet inte när jag var de sist :) idag står tvättstugan på schemat, de behövs! sen blir det en välbehövlig solning med carolin :) jag vet inte när jag var såhär blek sist?! shiiiit, skäms nästan.. alltså de är inget fel på att inte sola men jag är så van vid och göra det så blir en liten chock när jag ser mig själv i spegeln ;)

har nyss betalat in resterande belopp till bella på thailandsresan :D (kolla så du fått in det bells) så nu är hela resan betald för min del och nästa vecka ska jag gå och ta spruta tänkte jag. ooh läskigt men gick bra sist så ska nog gå lika bra nu!

jag längtar jag längtar jag längtar!



tror de är typ 48 dagar kvar nu eller något! tänk snart bara en månad kvar och sen drar vi. vi kommer ha det bäst!!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0