i'm a pusher

hej hörrni!

här var de dött med uppdatering men de beror på att jag varit mer död än levande dom senaste 2 veckorna. jag har bott i soffan och sängen och har knappt orkat sitta vid datorn ens, känner mig helt lost i vad som händer runt omkring.. men idag känner jag mig piggare än på mkt länge! jag orkade diska och vet ni? de är stort steg för mig! igår orkade jag duscha vilket också kändes bra.. jaa jag har varit så sjuk att jag har inte duschat så ofta.. och jag duschar typ varje dag annars!!

jag är inne på dag 8 av 10 på min penicillin mot bihåleinflammationen, snaaart ska jag vara helt botad! föresten tror jag att jag hostat sönder något i mig igen.... inte samma som sist revben längre upp eller så är de någon dum muskel, vet inte, men ont gör de och jag vill inte skratta, ta djupa andetag, hosta och jaa ni vet de vanliga ;) gör till och med ont när jag ligger ner och ska sätta mig upp!! blääää

så äre, men jag tror jag är på g. ska ta de lugnt i helgen också så jag är i toppform på måndag till jobbet! vill komma in i rutiner igen. längtar till det träningen får vänta 1 vecka till blir några promenixer nästa vecka men inte mer vill inte riskera något.

åååh långt inlägg men nu vet ni att jag lever och är på g. :)


vill vara den här fulla toaletttjejen snart igen! haha rooooligt i alicante!!



jag saknar rätt mycket nu och längtar till mitt liv igen!!

PUSS PÅER

Kommentarer
Postat av: C

Jag saknar DIG rätt mkt nu! :) <3<3<3

2010-09-10 @ 21:45:52
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0