måndagsbekymmer

hej hörrni! jag går upp och ner mår olika varje dag.. idag hade jag förjävligt ont i bröstet när jag vaknade! men har varit på apoteket och köpt något som förhoppningsvis ska dämpa smärtan där. köpte även en till hostmedecin och lite alvedon så nu ska jag knapra mera tabletter, woooohooo!! .... äh mitt mål är att vara frisk 17 november. tror ni jag klarat?!

saknar träningen, grymt mkt!
men jag tänker inte utsätta min kropp för det för jag vill bara bli frisk nu!

idag har jag jobbat, gick hyffsat, ser fram emot fredag då jag är ledig :) sköönt!

blev lite fest i helgen, kanske dumt men jag behövde komma på lite andra tankar än mina tråktankar! här har ni en riktig hetingbild (vissa var ju rääätt så fulla, nämner inga namn)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru, du MÅSTE vara frisk till 17 november! :)

2010-09-21 @ 21:46:00
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Ja då kör vi på MYS!! :D Ska vi vara hos dig? :)<3

2010-09-23 @ 11:09:55
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0