girls like me

idag är glad att jag orkade en heldag på jobbet :D många kunder som kommenterade min förkyldning, en tyckte jag skulle gå hem och lägga mig istället :) söta och snälla var dom iaf!

fick skjuss hem av söta karolina också, blir alltid så glad när någon frågar för det är så himla mkt bättre och åka bil än buss :) hoppade av vid ica och handlade mat så nu är jag mätt och belåten på bakpotatis och sandras gojja :) blir gojja och tunnbrödsrulle till lunch imorgon också!


sen så saknar jag min skruttilutta rätt så himla mkt!!!






nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon är hur trött som helst!



puss hej påer!

Kommentarer
Postat av: C

Skruttiluttan saknar dig också, asmkt!! :( ska jag ringa på jobbet sen?! <3

2010-09-14 @ 09:34:41
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0