äventyr på g?!

hej! sitter och tänker, drömmer och funderar.. nu när man är ensamstående (haha ensamstånde morsaaaa) nävars men inte har någon annan än sig själv att tänka på börjar man fundera på äventyr. mitt nästa äventyr är ju thailand 2 veckor men sen då?! jag vill nog till norge, där min bäll finns! om jag tänker rätt så skulle jag kunna flytta till våren. de skulle vara så himla skoj! vilket äventyr, massa nytt och massa skoj! vilken vår vilken sommar vilket liv :D

men att lämna jobb, lägenhet, familj, vänner, jaa tryggheten som finns här är svårt.. ett stort steg, de är inte så att jag bara kan komma hem till mitt gamla rum igen om allt skiter sig. jag måste våldgästa någons soffa. men jag kanske tänker för långt!? jag vet inte, man måste ju testa sina vingar jag vill inte vara på transcom hela mitt liv liksom.. även om jag har väldigt bra kollegor!!

ååh det snurrar i huvudet de här tänker jag på ofta, vad jag vill.. vad vill jag? tycker föresten de är tråkigt att bo själv också...

nää jag ska samla mina tankar och kolla på välkommen åter nu så jag får skratta lite!


nu vet ni vart mina tankar finns! puss påer!

Kommentarer
Postat av: C

Vi har alltid varandra! På både hemma och -bortaplan! Det som gör att jag känner mig aningen tryggare! Vi drar! Sen när och OM vi vill till norrpan tillslut igen så kan vi bo ihop! Jag är också hemlös då isåfall.... Love u min bästa! <3 vi får diskutera lite för och (om det ens finns?!) nackdelar! :) PUSS

2010-09-30 @ 09:57:23
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej min ensamstående vän! ;) jag håller med Carro OM det skiter sig så har vi alltid varandra, DET LÖSER SIG! :D Ni är alltid välkomna hit till mig i alla fall, det vet ni :)



Jag kollar om pengarna har kommit in ikväll. Åh vi kommer ha det bäst!!!



love u! <3

2010-09-30 @ 11:23:29
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0