it's really not ok

mina saknade 5 timmarspass på jobbet flyger iväg och imorgon kör vi ett till sen är jag ledig fredag :) skönt! idag var en bra dag på jobbet, nöjd med min insats är jag. nu ska jag strax iväg och bo på gymmet några timmar de blir teamafro, solning och lite aerobics på de. så jävla tummen upp alltså!! kommer nog somna extra gott ikväll :)

har träningsvärk i mina triceps, känns asbra, bort med fettet där barre!! och en sak till:


IDAG ÄR DET ENDAST 2 VECKOR KVAR TILL THAILAND!!! wooooohoooo!!

'


en solig dag, idag har det varit regnigt och jääättteblåsigt! får se om jag blåser bort nu när jag ska till gymmet..


hade så bra! puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0