now you see it

hej på er allihop!

idag är röd dag och jag fick vara ledig :) skönt! hade planerat och ta en springtur i skogen direkt när jag vaknade men när jag hörde ösregnet mot rutan vart jag helt plötsligt jättetrött och segade till tvn. men efter några timmar kände att fan nää de här går inte jag vill springa! regn eller inget regn! så på med löparskorna och ut i regnet och skogen. sprang i lera och spöregn, underbart! hah nää men de var skönt faktiskt. fick all min energi av musiken, både party och hardstyle. spring till hardstyle jag lovar ni får världens energii!! prova!

nu har jar stretchat och ska hoppa in i duschen tror jag ska ta mig ett bad och bara slappna av lite. sen blir de att handla för att göra mat, är grymt sugen på hemmagjorda köttbullar!! förhoppningsvis blir de att träffa sandra också, mötte ju henne när jag var påväg hem :) då kanske hon får smaka en bulle eller två!


föresten mitt hår är hur lockigt som helst efter turen i regnet. syns inte så bra kanske men ni som umgås med mig vet ju hur rakt mitt hår är i vanliga fall! plattat eller ickeplattat.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

EmmaSlemma! Tack tack desamma, men jag gillar inte min bloggdesign (mitt ex som gjort den hehe)

Och åå vad du är duktig som har tränat, nått ssom jag oxå borde göra idag! :P

2010-05-13 @ 16:47:13
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0