nightinight

ahh de tar musten ur en att jobba heldag! 11.15-20.00 är inte direkt mitt drömpass. inget att göra innan. inget att göra efter. fast blev ju en solning med c iaf :) men ni förstår man är ju trött efter!! fick mat när jag kom iaf, positivt överaskad faktiskt :) mums! nu ligger jag i soffan men ska förflytta mig till sängen och somna sött till tvn.

imorgon ska jag upp med tuppen och springa (jag skriver det här så känner jag mig mer tvingad att göra det). börjar ju inte jobba förän halv 2 så jag hoppas verkligen jag genomför min springtur. svar får ni iaf imorgon om ni kikar in :)

godnatt mina fina, sov sött!

Kommentarer
Postat av: C

Jag hoppas verkligen att du sprang! ;) nu ska jag strax spinna skiten ur mig, utan dig! :(

2010-05-18 @ 16:57:32
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0