I'll be better when i'm older


såhär såg jag ut imorse vid 20 över 7, ser pigg ut och tror nog jag var rätt pigg för solen lös så härligt ute och jag fick skjuss till jobbet vilket innebar lite längre "sovmorgon" ;) piggheten försvann när jag kom hem från jobbet och jag deckade i soffan och vaknade av att mannen i huset stod och lagade köttfärssås, mums!



nu har vi bokat kryssningen så den 5 juni - 7 juni drar jag, carolin och sandrapartykryssning till riga tillsammans med sandris thailandpolare också! ska bli grymt skoj, blir ju tredje gången gilt för mig på partybåten ;) hoppas på att stöta på den söta tanten som dansade på ett torg förra gången, hah så jävla söt var hon!

några bilder från tidigare kryssningar:




trevlig kväll mina fina, hoppas ni gör något skoj denna måndag :)

Kommentarer
Postat av: towe

vad är de för båt ni åker med? :)

2010-05-25 @ 17:32:51
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

gud vad kul, oppasn i får det kanon.. men det tvekar jag inte på att ni kommer ha! :D

Ja gud det är såå skönt faktiskt, skönt att få komma iväg och vara lite social om inte annat :D Inte bara bebis prat och blöjbyten (:

2010-05-25 @ 18:42:12
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0