i want to satisfy the undisclosed desires in your heart

helt slut är jag! har fortfarande inte hämtat igen sömnen känner jag. i fredags var de ju personalfest med middag, bowling och dans på hugo :) riktigt lyckat, jag är så himla nöjd med kvällen/natten! :) 5 av 5 toast!! :):)


en trött emma efter en jobbet idag.

dagen efter mådde jag bra, men trött som faaan rent ut sagt åkte till sörping på middag, grillat stod de på menyn! mm mm mm! var jättegott och jag somna skönt i solen ett tag :) var röd på kinderna när jag kom hem, de gillar väldigt mycket.

på kvällen var de hem och sova, halvsov hela tiden tills jag la mig i sängen och somna som en liten gris, märkte inte ens när h kom hem på natten utan kom på dagen efter att han kommit hem.

nu har jag kommit hem från jobbet och hunnit med en snabbfika hos malin med mams eftersom de är morsdag idag <3

jag är hungrig men orkar inte laga något. what to do? får bli en risifrutti och lite macka på de kanske koka ett ägg? nää fan just nu sitter jag skönt i soffan.

hoppas ni är piggare än jag imorgon är de måndag och mera jobb igen fast känns helt okej och gå till jobbet imorgon :) pusspåer mina snyggingar!


Kommentarer
Postat av: C

Puss på dig snygging :) Jag älskar dig

2010-05-30 @ 20:32:42
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad söt du är Emma Pemma :)

2010-06-03 @ 21:15:27
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Tarjeistine

Excellent site!

2011-06-02 @ 20:41:17
URL: http://tarjeistine.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0