helgen

nu är helgen snart över och en vi har en rolig vecka framför oss :D men jag tänkte bara göra en liten summering om hur den här helgen varit.

i fredags var det valborg de enda jag ville var att grilla!! slutade med att jag följde med H till markus där de var massa grabbar. så blev fest och grill de och emma joinade mig också så jag slapp vara själv tjej ;D tänkte att vi skulle gå hem till mig och ha myskväll men vi stannade kvar där och de slutade med att vi gick till, håll i er, hugo! och vi hade skitskoj :D får väl tacka bengan lite ;) annars hade jag nog inte gått dit, men vet ju hur kinkig han blir när jag sviker ;P så vi dansade överallt och nattkäka på donken :)

lördagen blev en emmakväll, var själv hemma som jag inte är allt för ofta så var riktigt skönt faktiskt. dunka musik och sjunga så högt jag kunde och kolla på halvdåliga filmer och svulla chips. skönt faktiskt! idag har jag inte gjort så mycket mer än och sola, tränat spinning och core, massa svett! de gillas! och nu kikar jag på good luck chuck.

nu ser vi fram emot onsdag då macciiis kommer hiit :D och till fredag då jag äntligen får träffa älskade och saknade bella igen :D :D <3



Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Ja jag brukar köra ett pilatespass i veckan. Jag tycker det är asskönt om det är med rätt ledare. Det är väldigt stor skilnad när det är rätt ledare som har bra övningar mot om det är en dålig ledare med tråkiga övningar :P men jag har fortfarande inte helt kommit in i det där med andningen,det är krångligt :P

2010-05-03 @ 12:38:53
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå! Dags för lite uppdatering här va damen! Jag har blivit jätteduktig nu haha! :D

2010-05-12 @ 19:58:28
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0