a walk to remember

den här veckan har jag mestadels kört femtimmarspass, men de är just den här veckan jag känt mig helt slut efter jobbet? jättelängesen jag sov på eftermiddagen och den här veckan har jag nog gjort det iaf 3 gånger. blir man verkligen tröttare av att jobba kortare pass? nåja slarv med träning har det blivit i alla fall men igår kväll när carolin slutat jobbet så gick vi runt strömmen, mysigt var det och jättehärligt väder. tog några mysbilder, sista är very suddig och de känns heeelt okej  :)





 

idag efter jobbet vräkte c och jag i oss en härligt och god paussallad, fattar inte hur gott sallad kan vaaa! mums! och efter de gick vi en sväng på stan, fick med mig lite hem, visar var det blev senare :) nu ska jag slappa i soffan en stund. sen kanske kanske kanske ut och gå/springa.

puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0