oturen är med mig

jag har sån otur nu för tiden med mig själv jag har under den senaste veckan ramlat på vägen framför 100 bilar så jag fick ont i handled och rumpa, gått ur dannes bil och slagit i någon grej som gav mig ett stort blåmärke på knät,  överansträngt armen så den vart nästan obrukbar, ont i foten under afron för att jag spänt den för mycket, bränt på skinkorna helt utan anledning under träning som om jag typ inte tålde tyget?? nu är ena ögat även rödsprängt av någon konstig anledning så det ser helt konstigt och fult ut, har haft så en gång tidigare så snart blir jag väl blind också.... nää jag kan säkert komma på flera saker men de orkar jag inte skriva nu..

nu är de snart dags för tv. de blir DH, cougar town och christine :) bra tvkväll under ca 2 timmar men jag lär väl somna till program 2 eller något som vanligt :P

imorgon satsar jag på 5 timmars jobb, solning?!?!?!? och funktionell träning :) blir en bra dag. är lite glad också för H ska iväg och jobba!! skönt för honom och mig ;)

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0